好看好看

欢迎来到小雨的手作世界....看小雨用手作说故事。。。enjoy my handmade, enjoy your life ^_____^

18 July 2011

我。。。唉哟哟!!

"我的左手哎哟哟了!“






单手也没问题
单手上网,打字,洗柸子,打扫,帮孩子洗澡统统没问题!
甚至于开车也难不倒我
单手做这些东东没问题


就是有两样事情完全做不到
煮饭&做娃娃啊!!


是啊!手受伤了。。
暫时不能做娃娃咯!!










7 comments:

Kin said...

Hi Irene ,

That is your hand ? Wow !!! Be carefull whatever you do.OK !!!

Hope you will recover in lighting speed.

:)

Cheers ,

Kin.

Irene Chong said...

Hi Kin,

ya, this is my left hand..something was happened !! but i will be ok, no worry and thnx for yr caring :)

LH said...

你的手怎么受伤了?现在好点了吗?

Irene Chong said...

丽霞,
我的手做了一个小手术,现在没那么痛了。。谢谢你的关心哦。。。

danielh said...

what happen?
hope that your hand are healed and fine by now.

all the best and take care!

Jasmine Ng said...

手受伤了要好好照顾呀 ,祝你早日康复^^

Irene Chong said...

danielh,
i m fine, no worry...thnx ya ^_^


jasmine,
谢谢。。。不过我还报名参加了柔佛那个手作比赛呢!!呵呵呵。。慢慢做咯。。:D